miercuri, 5 septembrie 2007

SPP bate MAE


Basescu a fost enervat de ambasadori. Aflati din presa. De la mine aflati ca si ambasadorii au fost enervati de Basescu.

Dupa chelfaneala basesciana, ambasadorii s-au deplasat disciplinat in 3 autobuze, cu antemergator, catre clubul diplomatilor. Erau traumatizati. Nu suporta sa fie certati.

Au intrat in Clubul Diplomatilor timizi. I-a intampinat Cioroianu&sotia. Zambeau si pupau mana imparatului lor. Eh, mai scapau si cate un ochi in decolteu sopranei.

“Sunt mandru de voi! Inainte de a inalta aceasta cupa de sampanie, pe care o sa v-o dedic, vreau sav a spun ca sunt foarte multumit de activitatea dumneavostra. Va urez sa mentineti aceleasi rezultate exceptionale pe care le-ati avut pana acum!” (Cioroianu, speech)

Le-a placut speech-ul. S-au mai inzdravenit. Au ciocnit un pahar si au uitat aventura de la cotroceni. A inceput networkingul. Ce posturi mai sunt pe piata? Cine merge la Londra? E bun asta pentru Washington? Il vrea Base? Pleaca Comanescu? Cum se fac urmatoarele numiri, tot la pachet? Cine ar vrea sa mearga la Moscova?

Evenimentul serii. Adrian Nastase, bloggerul. Cunoscutii au venit sa dea binete. Si erau multi, ca sa nu zic foarte multi. “Intelegeti, am avut o perioada grea, de presiuni, nu e usor.” Ambasadorii l-au inteles. L-au compatimit. Cioroianu a stat la sueta cu el. Soprana a zambit.

In curte, se facea gratarul. Era coada mare. Asa de mare ca aproape se golise sala. Sepepistii au ramas si au mancat toate sarmalutele. Oamenii se ajuta. Baietii de afara primeau farfurii de sarmalute, cu paine servetele, tot tacamul. “Sa ai pofta colega!” imi spune unul. De ce oare ma confunda lumea cu un seppeist? Nu am sa inteleg niciodata. SPP bate MAE, parerea mea.

3 comentarii:

Unknown spunea...

misto relatare; cred ca l-ai depasi pe Calistrat Hogas in materie de reportaje; cel mai mult mi-a placut aia cu "soprana a zambit"

Anonim spunea...

ezra, erau bune sarmalele?

Ezra spunea...

sarmalele erau bune rau! Eu m-am dus la sarmale, altii la somon.