vineri, 14 septembrie 2007

PROMOTIE: PIN spiralat servit la pliant


Azi mi s-au intamplat doua lucruri cel putin buclucase.

Un june licean a vrut sa ma convinga sa semnez pentru “un partid politic european”. Oau! Am cerut detalii pe loc. Chestionat mi-a marturisit ca e vorba de PIN si ca “e mic, da bataios” si ca daca as putea sa semnez mi-ar ramane recunoscator. N-am semnat.

Apoi, am gasit in Lipscani, pe jos, un pliant PIN de campanie pentru europarlamentare. Un exemplar genial. Pe fata Lavinia, in rochie cu bretele, care “se bate pentru Romania”, pe spate Cozmin, in tricou alb, care se bate pentru “interesul national”. Partea geniala e abia inlauntrul pliantului. Acolo salasuieste calendarul pescaresc pentru 2007. Da, nu gresesc cu nimic, este chiar calendarul pescaresc, cu zile favorabile, bune, mai putin bune pentru pescuit – marcate cu culori diferite. Tot acolo, pe verticala, este si siteul partidului www.NIP.ro. De ce NIP si nu PIN? O fi pentru expatzi?

Nu am terminat. Mai gasim in interior si lista cu numele celor 35 de castigatori ai concursului PIN pentru Bruxelles. Nume si profesie. Avem tot ce trebuie: economisti, juristi, politologi (3 bucati), experti contabili, ingineri, stomatologi, istorici, profesori de istorie, folologi, avocati. E insa unul care le bate pe toate: avem si un “pilot comandant”, de 40 de ani, pe locul 12. Imi pare rau pentru el.

MOR DE NERVI CA NU AM SCANER. Promit ca afisez bunaciunea de pliant!

Ziua nu s-a terminat bine, ca vad in Gandul si Romania libera povestirile lui Gusa din lumea yoghinilor. Tipul asta e prea tare!

Preşedintele PIN a afirmat că-i simpatizează pe yoghini şi a furnizat şi trei motive: când fac spirale la Costineşti afirmă că se concentrează pentru binele României, nu încurajează homo¬sexualitatea şi sunt împotriva masonilor. (Gandul)


"Am avut trei colege care fac yoga in cadrul MISA. Ma bucur ca yoghinii de la MISA ne sustin pe noi. Le si multumesc in avans pentru sustinere" (Romania Libera)

Yoghinii sunt buni la adunat semnaturi. Sunt buni ca se concentreaza spiralat pentru binele Romaniei. Yoghinii nu inghit masoni si homosexuali, deci sunt exceptionali. In comparatie cu homosexualii si masonii, doua categorii blamate la unison, yoghinii sunt niste ingeri pinici. De fapt, yoghinii sunt disciplinati si baga semnaturi la greu, chestie pe care PIN nu o poate face pentru ca nu are cu cine, ca nu are pe nimeni. PIN plimba ursul si Gusa ii pupa in cur pe yoghini.


COMPLETARE
LAMURITOARE de pe blogul lui john doe.

Niciun comentariu: