miercuri, 5 septembrie 2007

Reuniunea Ambasadorilor: Culegere de Texte


"Consulul ala, care a pus intrebarea cu salariile. Dom'le ala e un oligofren!"

"La reuniunile astea, iau cuvantul numai pedepsitii de soarta. Acum a fost ambasadorul din China, a continuat reprezentantul in Angola, a incheiat festiv Comanescu, bruxelezul. Intodeauna e asa. Macar de ar tacea. Pe vremea lui Geoana se facea o selectie a intrebarilor."

"Nu putea sa taca consulul ala, oricum ne plictisisem dupa o ora si ceva"

"Sper sa treaca legea noastra cu salariile. Ce-i aia echidistanta? Nu inteleg ce spunea Base, parca ar sta el pe 2 mii de dolari ca mine in Ucraina. Sa stea el in Ucraina"

"Un diplomat trebuie sa aiba o viziune translucida a viitorului. Strategia trebuie sa fie shlefuita, discreta, directa, eficienta. Eu ma atasez profund de oameni, inclusiv de cei cu care lucrez. Nu pot sa fiu distanta, rece, diplomatica. Eu dau credit oamenilor".

"Da, e bine ca ne mai vedem. Cred ca Roman a initiat intalnirile astea. Erau light atunci. Apoi Geoana a institutionalizat. Acum e plictiseala. Plus ca e foarte obositor sa stai la curs trei zile."

"Maine la cat incepem. La 8 iar? Eu cred ca sar peste prima chestie, workshop sau cum e denumit"

"Strategia pe 10 ani de politica externa exista, da' nu poti s-o dai asa la tot omu. e mai bine sa fie mai discreta, adica mai ascunsa".

"Securistii din MAE castiga mult mai mult ca noi. Si noi suntem ambasadori."

"Oare vine printul Radu la dumneavostra luna viitoare? Nu? Ah...Ma gandeam cum ar fi sa vina la mine, intr-o tara africana, oare cum as pregati eu o vizita la un asemenea nivel? dar, oare il intereseaza Africa?"

"Eu sunt ambasador de 22 de ani. Nu am dat pe nimeni afara. Tuturor le vorbesc pe cu dumneavostra. Nu mi-au sarit soferii in cap niciodata. Nici nu intentionez sa dau pe cineva afara. Traim acolo cu totii, fericiti".

Niciun comentariu: