luni, 10 septembrie 2007

DIVERSE: Are negrutiu blog?

Ma bat cu troieni. Au venit multi deodata si eu fiind singur le tin cu greu piept. Era totul bine, calm, ma gandeam despre ce sa scriu, ce film vad in seara asta. Si cand sa deschid Lawrence of Arabia (partea III) au navalit troienii, rapizi necrutatori. Am chemat intariri. Degeaba. am 200 de troieni pe minut, care fac alti 2000 de troieni care stau in temp si in save. Imi bag picioarele in ei!

Ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc, dar, in loc de motiune, prefer sa vorbesc de troieni. Ma mai gandeam sa zic ceva de strategia lui Ciroianu, dar si subiectul asta mi se pare lame. Ati vazut ce penal a fost Gusa azi cu panoul ala plin de crimele lui Chiuariu? Cine e mai penal Gusa sau Chiuariu? De unde le scoate Gusa? Am impresia ca tot din PNL de undeva (nu imi place teoria conspiratiei structurilor). Oricum Gusa si insanatosirea lui Base au fost stirile zilei. din pacate.

Stie cineva daca are negrutiu blog?

Niciun comentariu: