marți, 11 septembrie 2007

Engleza pentru copii


Nu sunt un tip foarte indemanatic. Nu imi plac cumparaturile. Le urasc. Recent, am achizitionat o masina de spalat. Am descoperit cu stupoare, cu acest prilej, cat de multe marci/tipuri/feluri de astfel de masinarii exista. Cum nu stiam nimic despre indicii de performanta ai masinariei, am apelat la “analistii” de raion. Dupa care nu am mai inteles nimic si mi-am dat seama ca nici nu trebuie. Am vrut BOSCH, dar nu aveau. (Nota: nu aveau aproape nimic din ceea ce era expus). Pana la urma, am luat ARISTON, desi, cel putin mie, nu imi inspira deloc incredere.

Abia acum incepe aventura. Am instalat masina si am pus-o sa spele, dar, nu dupa mult timp, masina a inceput sa mearga, aproape intrase in baie, gata sa rupa furtunele. Va dati seama cat de mult savuram sa petrec 15 minute incercand sa indiguiesc masina! Recent am descoperit ca daca ma asez pe ea, reusesc sa o imobilizez. Asa ca dau televizorul tare, imi iau o scrumiera, si ma exilez pentru 10-15 minute pe masina de spalat, pentru binele natiunii. Problema e ca in seara asta am nimerit pe B1, unde era Becali…

Am aflat despre steaua, dica, png, MM, dan, oli, isus, colinde, VH, borcea, limba engleza. Becali vrea sa invete engleza. Cica ii trebuie la Parlamentul European. L-as contrazice, daca as avea ocazia. Mai nimeni dintre ai nostri nu manuieste bine engleza la Parlamentul European. Ca sa stai la cafea la barul MEPilor nu iti trebuie engleza. In plen ai casti, desi traducerea este mizerabila, dar asta e un detaliu pe care sigur nu-l va observa gigi. Mai mult, Becali, vrea sa invete engleza in doua luni. Nasu' zicea ca e posibil. Becali era sigur. Becali poate aproximativ orice. Poate sa vanda si Steaua, dar s-ar plictisi fara ea. Steaua e pentru Becali cam ce este mingiuca antinervi pentru Base. Gigi e un copil mare. Un copil tampit.

Niciun comentariu: