vineri, 31 august 2007

Diverse



David despre legalizarea prostitutiei

"O astfel de propunere vine din partea unui reprezentant al PD, membru al PPE, si sunt usor suprins de faptul ca PD ar asuma o astfel de initiativa legislativa care nu este in trendul grupului european din care fac parte"
David are dreptate. PPE nu face rabat de la acele "values". Sunt sfinte. Declaratia putea fi mai nuantata, in special in ceea ce priveste reactia Bisericii. In plus, ideea putea fi prezentata dupa campanie. Evident vor aparea intrebari: "domnule blaga, de ce nu ati venit cu propunerea cand erati ministru?"

Convingerile lui Banicioiu

Cititi! Are convingeri tari de tot. Cronica Romana rules! PSD = 2XCPTguv+40XPD-AN/VH

4 comentarii:

adi_ocs spunea...

Eu am salutat si pe alte bloguri pozitia lui Blaga, mi se pare consecventa cu realpolitikul care ar trebui sa fie brandul PD in Romania. Sunt atatea argumente pentru o astfel de politica, incat te miri ce a facut campionul liberalismul PNL in 17 ani de zile..

Unknown spunea...

proiectul "un laptop pentru fiecare elev" e liberal?ecologismul descoperit acum de pnl, pentru care sunt mai importanti copacii verzi decat proprietatea privata sau investitiile care presupun constructii pe spatii verzi, e liberal? buna observatia lui adi oricum

adi_ocs spunea...

Sa zicem ca PNL e mai mult pe centru acum, ia si de la social-democrati, ia si de la conservatori(populari):) Personal cred ca psihologia PNL este de partid liberl-conservator, membru al PPE, dar ei inca se mai inseala pe ei insisi

Ezra spunea...

Eu nu am spus ca e o idee proasta, am spus ca timingul si prezentarea ei nu sunt potrivite.