sâmbătă, 25 august 2007

Concurs de baieti si fete


Am gasit o chestie haioasa scrisa de o tipa de la Romania Libera despre ce se intampla in PSD. Pe tipa o cheama Dutulescu, eu ii spun dutzuleasca. Imi place ca are surse bune.
Revenind.

In degringolada din PSD, Liviu Dragnea a venit cu o idee. Un concurs de "baieti si fete" pentru un loc eligibil pe listele pentru europarlamentare. Ideea vine in contextul in care Puscas s-a retras. Diaconescu nu vrea. Corlatean ar vrea dar impreuna cu Diaconescu si Ponta. Ponta cedeaza locul Dacianei. Pe scurt, ramane Severin, care vrea si n-are complexe. In acest peisaj branian vine Dragnea cu ideea mentionata "ca sa dinamizeze lista". Tinerii trebuie sa fie "destepti si frumosi", sau invers. Cam asta e surpriza PSD pentru europarlamentare. Macar la PIN a fost concurs, a invatat sarguincioasa si Lavinia. Aici trebuie sa arati bine si sa-ti mearga mintea. Ramane de vazut cine face evaluarea. Intamplarea e banala, dar spune multe despre cum inteleg unii oameni politica. Dragnea ofera, domn generos cum e, un loc si tinerilor din PSD. Dar, ma intreb eu, freshblogger cum sunt, nu e ceva firesc sa ai tineri pe acea lista? Nu e firesc ca PSD sa aiba deja o serie de tineri capabili din care sa aleaga? La ce e nevoie de concurs?

O sa-i pun si poza lui Dragnea. V-am spus ca imi place chestia cu pozele.

Niciun comentariu: