vineri, 12 septembrie 2008

Prezidentiabilul Adrian Nastase isi cenzureaza chiar si blogul!!!!

Ieri noapte am lasat un comentariu la Adrian Nastase pe blog, in care il rugam sa citeasca (sau sa puna pe cineva sa citeasca) comentariile mele la articolul lui "Uninominalul in culori". Prezidentiabilul mi-a sters comentariul. Astazi am mai postat doua comentarii, care inca asteapta sa fie aprobate, dar probabil vor fi sterse. Ce pretentii poti avea la functii in stat daca iti cenzurezi propriul blog? Unde este deschiderea si comunicarea "fata in fata" cu cetatenii, pe care o pretinde Nastase? Cat de ipocrit poti fi sa pozezi bloger, dar sa cenzurezi comentarii. Aceasta forma de cenzura este, pana la urma, e un gest simbolic. Ne transmite ca Nastase nu a invatat nimic in anii de surghiun si ca nu mai are ce cauta in politica.



# Ged spune:
septembrie 11, 2008 la 2:44 pm

@Adescalecateresei
Cand spuneti “Se pare ca am nimerit gresit.” sa stiti ca aveti dreptate.
Deci: Capul la fund!
# exasperat spune:
septembrie 11, 2008 la 2:55 pm

Ce părere aveţi de apariţia lacrimogenă a preşedintelui Traian Băsescu la TVR? …priviri încruntate, deziceri de subalternii portocalii, tremur în voce, licărire în retină…Impresionant, zău!

Cât despre Dâmboviţa…aşa ne trebuie şi “le” trebuie social-democraţilor. Nu e posibil să ai 6 săptămâni fără nici o reacţie, declaraţie, conferinţă de presă…O inerţie de genul ăsta nu credeam că e posibilă la noi în judeţ. Aţi vb cu ei? Aveţi vreo idee despre ce se întâmplă acolo?

Respectuos,

Petruţ Dumitru
# incomodul spune:
septembrie 11, 2008 la 5:32 pm

Poporul nici nu are habar cu ce se mananca uninominalul!Electoratul,ala care mai e,aproape fara o constiinta civica,vrea bani.Este convins ca politica inseamna demagogie si tocmai de aceea trag.Politicienii sunt principalii vinovati.Ei au aruncat politica in bazar,au scos-o pe taraba.Am auzit cum discutau oamenii prin birturile de la tara:care da mai mult,pe ala pun stampila.In rest nu mai cred nimic.Politicienii s-au transformat in cocote!Se vand la colt de strada!Orgoliile,interesul,au distrus credibilitatea clasei politice.


# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 11, 2008 la 6:37 pm

Inteleg ca daca nu sunteti de acord cu ce scriu la mine pe blog nu imi publicati comentariile….ce penibil!


# Augustin spune:
septembrie 11, 2008 la 8:10 pm

@ Marcus
Sint dezamagit ca magazinul cu suveniruri de care ne vorbesti nu contine poza cu Basesc trecind Anglia la catolicism. Asta D.A. moment istoric!

# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 12, 2008 la 2:11 am

Augustin are aprobat un comentariu pozitiv. Eu nu am aprobat un comentariu negativ. Cenzura exista pana si in blogosfera lui Nastase…ce penibil…

Un comentariu:

Rent a car Bucuresti spunea...

El insusi este un cenzurat.