sâmbătă, 2 august 2008

despre Oprescu. amintiri de consultanti

Cateva chestii haioase de la unul din consultantii lui Oprescu

"Autostrada ii apartine, a fost o gafa a lui pe care am incercat sa o acoperim cu argumente cat de mult am putut, desi nu a fost usor. Pana la urma a prins desi este o prostie"

"ESPLANADA, in schimb, a fost gandita. Ne-am gandit ca trafcul oricum nu e o problema pe care bucurestenii sa o considera rezolvabila, asa ca ne-am axat pe spatii de relaxare si spatii verzi. Faza cu caprioarele a scos-o el, noi ne gandisem la veverite"

"A crescut mult in campanie, imi amintesc prima emisiune cu Blaga unde a dat de la el cam prea mult, dupa aceea a inceput sa citeasca"

"Nu am crezut ca vom castiga pana in ultima saptmana, daca era dupa mine candidatura nu era o idee buna. eu i-am zis ca pierde de la inceput. Si am gresit"

"Despre el nu pot sa zic mare lucru, toata lumea stie ca nu e om serios, nu pot decat sa confirm."

"Acum nu pot sa nu ma bucur ca am participat la campania lui si i-am dat idei. E o chestie de orgoliu"

Niciun comentariu: