In acest week-end, insotite de girofar, doua autocare au plimbat la munte alegatorii din sectorul 5.
sâmbătă, 4 octombrie 2008
vineri, 12 septembrie 2008
Prezidentiabilul Adrian Nastase isi cenzureaza chiar si blogul!!!!
Ieri noapte am lasat un comentariu la Adrian Nastase pe blog, in care il rugam sa citeasca (sau sa puna pe cineva sa citeasca) comentariile mele la articolul lui "Uninominalul in culori". Prezidentiabilul mi-a sters comentariul. Astazi am mai postat doua comentarii, care inca asteapta sa fie aprobate, dar probabil vor fi sterse. Ce pretentii poti avea la functii in stat daca iti cenzurezi propriul blog? Unde este deschiderea si comunicarea "fata in fata" cu cetatenii, pe care o pretinde Nastase? Cat de ipocrit poti fi sa pozezi bloger, dar sa cenzurezi comentarii. Aceasta forma de cenzura este, pana la urma, e un gest simbolic. Ne transmite ca Nastase nu a invatat nimic in anii de surghiun si ca nu mai are ce cauta in politica.
# Ged spune:
septembrie 11, 2008 la 2:44 pm
@Adescalecateresei
Cand spuneti “Se pare ca am nimerit gresit.” sa stiti ca aveti dreptate.
Deci: Capul la fund!
# exasperat spune:
septembrie 11, 2008 la 2:55 pm
Ce părere aveţi de apariţia lacrimogenă a preşedintelui Traian Băsescu la TVR? …priviri încruntate, deziceri de subalternii portocalii, tremur în voce, licărire în retină…Impresionant, zău!
Cât despre Dâmboviţa…aşa ne trebuie şi “le” trebuie social-democraţilor. Nu e posibil să ai 6 săptămâni fără nici o reacţie, declaraţie, conferinţă de presă…O inerţie de genul ăsta nu credeam că e posibilă la noi în judeţ. Aţi vb cu ei? Aveţi vreo idee despre ce se întâmplă acolo?
Respectuos,
Petruţ Dumitru
# incomodul spune:
septembrie 11, 2008 la 5:32 pm
Poporul nici nu are habar cu ce se mananca uninominalul!Electoratul,ala care mai e,aproape fara o constiinta civica,vrea bani.Este convins ca politica inseamna demagogie si tocmai de aceea trag.Politicienii sunt principalii vinovati.Ei au aruncat politica in bazar,au scos-o pe taraba.Am auzit cum discutau oamenii prin birturile de la tara:care da mai mult,pe ala pun stampila.In rest nu mai cred nimic.Politicienii s-au transformat in cocote!Se vand la colt de strada!Orgoliile,interesul,au distrus credibilitatea clasei politice.
# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 11, 2008 la 6:37 pm
Inteleg ca daca nu sunteti de acord cu ce scriu la mine pe blog nu imi publicati comentariile….ce penibil!
# Augustin spune:
septembrie 11, 2008 la 8:10 pm
@ Marcus
Sint dezamagit ca magazinul cu suveniruri de care ne vorbesti nu contine poza cu Basesc trecind Anglia la catolicism. Asta D.A. moment istoric!
# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 12, 2008 la 2:11 am
Augustin are aprobat un comentariu pozitiv. Eu nu am aprobat un comentariu negativ. Cenzura exista pana si in blogosfera lui Nastase…ce penibil…
# Ged spune:
septembrie 11, 2008 la 2:44 pm
@Adescalecateresei
Cand spuneti “Se pare ca am nimerit gresit.” sa stiti ca aveti dreptate.
Deci: Capul la fund!
# exasperat spune:
septembrie 11, 2008 la 2:55 pm
Ce părere aveţi de apariţia lacrimogenă a preşedintelui Traian Băsescu la TVR? …priviri încruntate, deziceri de subalternii portocalii, tremur în voce, licărire în retină…Impresionant, zău!
Cât despre Dâmboviţa…aşa ne trebuie şi “le” trebuie social-democraţilor. Nu e posibil să ai 6 săptămâni fără nici o reacţie, declaraţie, conferinţă de presă…O inerţie de genul ăsta nu credeam că e posibilă la noi în judeţ. Aţi vb cu ei? Aveţi vreo idee despre ce se întâmplă acolo?
Respectuos,
Petruţ Dumitru
# incomodul spune:
septembrie 11, 2008 la 5:32 pm
Poporul nici nu are habar cu ce se mananca uninominalul!Electoratul,ala care mai e,aproape fara o constiinta civica,vrea bani.Este convins ca politica inseamna demagogie si tocmai de aceea trag.Politicienii sunt principalii vinovati.Ei au aruncat politica in bazar,au scos-o pe taraba.Am auzit cum discutau oamenii prin birturile de la tara:care da mai mult,pe ala pun stampila.In rest nu mai cred nimic.Politicienii s-au transformat in cocote!Se vand la colt de strada!Orgoliile,interesul,au distrus credibilitatea clasei politice.
# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 11, 2008 la 6:37 pm
Inteleg ca daca nu sunteti de acord cu ce scriu la mine pe blog nu imi publicati comentariile….ce penibil!
# Augustin spune:
septembrie 11, 2008 la 8:10 pm
@ Marcus
Sint dezamagit ca magazinul cu suveniruri de care ne vorbesti nu contine poza cu Basesc trecind Anglia la catolicism. Asta D.A. moment istoric!
# ezra spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
septembrie 12, 2008 la 2:11 am
Augustin are aprobat un comentariu pozitiv. Eu nu am aprobat un comentariu negativ. Cenzura exista pana si in blogosfera lui Nastase…ce penibil…
joi, 11 septembrie 2008
Adriane, nici nu stii ce surprins o sa fii!
Comentariul meu, pe text la postul lui Adrian Nastase de pe blogul sau, intitulat "uninominalul in culori" din 9 septembrie.
Am vazut zilele acestea o declaratie a domnului
Adriean Videanu despre campania de promovare a votului uninominal pe care PD-L o va lansa incepand cu 15 septembrie. Probabil, impreuna cu PRM-ul.
Zang, punctam! Cum putea sa rateze ex-premierul ocazia. Respect. E pacat cand ai o asemenea ocazie de punctat sa nu o faci.
Din artificiile acestei campanii am retinut prezenta pe strazi a corturilor portocalii. Ca in orice demers serios de informare, nu-i asa? Mai ales ca nu este unul singular - si PNL promoveaza votul uninominal, cam in aceeasi perioada. Probabil, cu corturi galbene.Sincer, nu inteleg de unde atata civism abia acum, inainte de alegeri. Din cate imi aduc eu aminte - corectati-ma daca gresesc - votul uninominal a fost adoptat de Parlament prin luna martie a acestui an. In conditiile bucuriei generale determinate de acel moment, ce a lipsit, oare, pentru a provoca atunci Guvernul, PD-L sau PNL sa declanseze aceasta campanie de informare?
Spune-mi ca daca erai premier nu faceai tu campanie de informare cu corturi rosii, incepand din martie! Normal ca faceai! Te-am fi vazut cel putin de trei ori la televizor si dimineata si la pranz si seara. Ai fi facut vizite ‘de lucru’ in proximitatea corturilor si ti-ai fi fabricat varii motive sa o faci. Ai dreptate, nu e cinism. E campanie. Te intreb si eu ceva: de ce voi, PSD si PNL, nu ati definitivat ‘decuparea’ colegiilor in martie?
Consider ca Executivul este cel care avea datoria sa informeze electoratul despre ce presupune noua procedura de vot. Cei de la Palatul Victoria s-au gandit probabil ca e mai interesant sa realizeze campania acum, folosind culori de partid. Campania electorala e momentul prielnic sa-ti afisezi simbolurile electorale sub pretextul unei fapte bune. Nu consider, in nici un caz, ca o campanie de informare privind votul uninominal este un fapt negativ sau inutil. Dar furarea startului in campania electorala prin astfel de procedee care abuzeaza inclusiv de buna-credinta a cetatenilor mi se pare o chestiune de prost-gust. Asa cum mi s-a parut si vizita turistica electorala a lui Traian Basescu in Italia.
Tariceanu nu a promovat votul uninominal ca nu ‘a vrut’ muschii lui. Punct. Zic si eu ‘punct’ cum iti place tie. De l-ati mai mentinut premier daca nu erati multumiti de el?. “Abuzeaza”, “buna credinta”, “prost gust”, ce stii tu despre chestiile astea? Ce stii tu despre abuzuri? Despre abuzurile lui Musetescu ce stii? Dar despre abuzurile baiatului ala pe care il trimiteai prin piete sa aresteze gaini? Cate vizite electorale ai facut? Cum era cand te vedeam in campanie cum dadeai mana cu oficiali europeni? Aia ce era? Nu era campanie de prost gust?
Votul uninominal adoptat de catre Parlament este acelasi pentru toata lumea. Sau cel putin asa imi placea sa cred. Acum insa, cand sesizez atata interes dinspre unele partide sa informeze „electoratul” despre noul sistem de vot, incep sa-mi pun intrebari. Sistemul de vot este acelasi, doar candidatii sunt diferiti. Si, ca de obicei, adevarul este unul singur, indiferent de culorile sub care e prezentat. Sau asa ar trebui sa fie…
“Draga coleg”, cum iti placea tie sa spui, sistemul de vot ar fi trebuit sa fie diferit. Dar n-a fost sa fie! Hrebenciuc a avut grija sa fie la fel. Adica sa va fie tot voua bine. Nu o sa explic aici ce nu poti tu spune pe blog despre acest sistem de vot. Dar l-ati facut in asa fel incat voi, granzii partidelor sa va alegeti la fel! Asta nu e vot uninominal, e o corcitura tampita de proportional! Singura diferenta e ca exista candidati si nu liste, dar asta e o falsa problema atat timp cat si candidati care ies pe locul 3 in colegiile lor pot sa ajunga in Parlament.
In opinia mea, exista o singura campanie veritabila pentru votul uninominal. Ea va fi realizata de candidati, in dialogul lor direct cu alegatorii si - cel mai important - ulterior in functiile astfel obtinute. Punct. Cei care vor intra in lupta electorala (iar eu fac parte dintre ei) trebuie sa ii convinga pe oameni cu ideile lor, cu proiectele lor si, dupa ce alegerile se vor fi incheiat, cu abilitatile si hotararea lor, cu actiunea lor responsabila.
Ai dreptate! Platitudinile astea le-ai scris tu? Cum convingi tu electoratul din Mizil daca prezinti proiecte? Tu chiar ne crezi prosti? Nu noi suntem prosti, electoratul din Mizil e sarac si de vanzare. De-aia te-ai dus acolo!
Eu unul am incredere in discernamantul electoratului si sper ca deputatii si senatorii din viitoarea legislatura sa contribuie cat se poate de concret la cresterea credibilitatii Parlamentului, prin activitatea de zi cu zi, indeplinindu-si in mod real rolul reprezentativ. Eu am avut si am temerile mele legate de „surprizele” pe care le poate produce noul sistem electoral, dar, repet, am incredere in cei care vor vota in data de 30 noiembrie.
Vreau sa ma convingi ca mizilenii au discernamant politic. Din ala sofisticat, care iti place tie. E bine ca ai temeri legate de uninominal. Arata ca ai cel putin urma de bun simt. In realitate, cred ca esti relativ dezamagit de acest sistem, ca noi toti de altfel. Numai ca iti poate garanta un viitor loc in Parlament, de-aia si numai de-aia il iubesti.
Apropo de dialogul direct cu oamenii, citeam zilele trecute intr-un cotidian sfaturile unui specialist, care considera ca eu ma folosesc de blog pentru a discuta direct cu cetatenii, evitand astfel o comunicare mediata. Foarte adevarat! Ma bucur ca acest fapt este clar si intentia mea a fost inteleasa corect. Pe blog sau fata in fata, discutiile directe cu cetatenii, schimbul de idei cu acestia, ascultarea atenta a problemelor pe care ti le transmit si apoi dialogul pe marginea solutiilor pe care le propun, ca om politic, reprezinta de departe cea mai eficienta metoda de comunicare. Sper ca aceste metode, care se subsumeaza politicii autentice, sa conteze mai mult pentru romani decat corturile, orice culoare ar avea ele.
Corturile conteaza mai mult. Tu stii asta si te deranjeaza ca PSD nu s-a miscat si el in sensul asta. Babanul conteaza. Uleiul, zaharul si micii conteaza! Armele cu care voi PSD ati castigat atatea alegeri la rand. Ah, mai conteaza ceva, hotia in sectii! Si pe aia o stapaniti la fel de bine. Voi ati brevetat-o.
CONCLUZIE:
Nu ma intelege gresit. Nu am nimic personal cu tine. Esti inteligent. Stii pe unde se intra si se iese din guvern. Ai multe competente pe care ti le respect. Nici macar nu tin mortis sa ajungi la puscarie. Nu cred in basme din astea. Vreau un singur lucru. Sa iti inchei cariera politica pentru ca pe mine si pe multi altii ne-ai disperat cu sistemul de a conduce aceasta tara. Ai pesedizat-o! Ne-ai innebunit cu ipocrizia si grandomania ta!
Aici se termina virulenta si incepe partea serioasa. Nu iti va fi bine la Mizil. O sa ai o surpriza. Trebuia sa te duci in republica europeana a lui Oprisan ca sa fii sigur.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)